Haha ingenting är lika med noll, hundra är lika med HUNDRA!

För ett årsedan tävlade jag nästan ingenting... Alltså jag var knappt ute på nånting, då gick det ju i och för sig ganska dåligt i dressyr och han var inte igång i hoppningen, men iår så har jag redan varit ute på en

del tävlingar men då har han gått okej i dressyren och varit jätte bra i hoppningen.



Till heljen skall jag hoppa en clearound, heljen därefter skall jag på en dressyrtävling, sen en till liten dressyrtävling, jag vet även några till tävlingar som jag skall vara med på... Och glöm inte i heljen var jag

ute på hoppning och heljen innan på dressyr... Things happening!! Walla!





Tänk vad vi tagit oss uppåt i hopningen, jag har startat 70 cm än gång innan och det gick feyfifbhbfrjr

dåligt.... Nu kan vi faktiskt snart starta 80 skall bli jätte skojj tycker jag, det är en sak med Chili tyvärr

hade tänkt att ta det i ett inlägg men har inte hunnit... Men det kommer!



GE MIG OCH CHILI LYCKA TILL DETTA ÅRET, THE LAST YEAR TOGHETER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0