Lyckat för mig...

Dagen för mig blev ganska lyckad! Inledde dagen med att bli felfri i clearounden, därefter i lagklassen fick jag ihop en helt okej runda som räckte till en andra placering!!! Tur det, för tävlingen var i annat fall värdelös..... Verkligen ALLT inte minst att det två timmars bil väg: Det var mega dåligt upplagt och man fick inte reda på nånting, dåligt tycker jag. Dem andra i mitt lag hade anmält sig fel pg.a. att det var knäppt upplägg, så de red ingen förklass som de hade kännt för.
Men som sagt är jag endå nöjd över Chili, Vi hade ju trots allt en trevlig dag! Haha, blev även interjuvad.... Ni kanske vill se?!......HAha

Ps: Bild ifrån interjuveln....



Kommentarer
Postat av: Moa

andra plac är ju asbra :D grattis!

2012-04-23 @ 00:04:37
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0